ID486794673

You - Future of Forestry

你牙齿里有棵青菜:

被封面美哭~一种几米画风来袭,浩瀚星海的那边一定有你~

节奏鼓点带你漫步于深邃的星空,略带小沙哑的男声显得分外迷人~一支来自美国南加利福尼亚的非正统基督摇滚乐队带给你自由的释放,未来无限遐想,生活充满希冀,在自己的世界里,不忘初心,方得始终~十月第一发,歌词太美,简单的词勾勒出的画面感很强,唯有用心听才能体会~

You          Future of Forestry

You are a promise
你是一个承诺
You are a song
你是一首歌
Smooth like a waterfall
像瀑布般光滑
I see you in the corner
我看见你在角落里
You are the summer
你就是夏天

You are the sun
你就是太阳
You are the desert plain
你是沙漠平原
Where the wild horses roam
野马漫游的地方
I want you to know you're the first
我想要你知道你是第一个
I want you to know the grace you're made of
我想要你知道你所创造的恩典
I want you to feel that you're my dear oh woh
我想让你感觉到你是我的亲爱的
And I want you to know..
我还想让你知道
Deep as a fountain
深如泉
Sweet as a stream
甜如溪
Dark as a storm cloud
黑暗如暴风云
And bright as a dream
还有明亮的梦想
You are the summer
你就是夏天
You are the sun
你就是太阳
You are the desert plain
你是沙漠平原
Where the wild horses roam
野马漫游的地方
I want you to know you're the first
我想要你知道你是第一个
I want you to know the grace you're made of
我想要你知道你所创造的恩典
I want you to feel that you're my dear oh woh
我想让你感觉到你是我的亲爱的
And I want you to know..
我还想让你知道
I want you to know you're the first
我想要你知道你是第一个
I want you to know the grace you're made of
我想要你知道你所创造的恩典
I want you to feel that you're my dear oh woh
我想让你感觉到你是我的亲爱的
I want you to know..
我还想让你知道


评论

热度(63)